Thursday, December 23, 2010

AWAY BENTARR YA :)

esok merangkap friday, 24th december aku ngan kekasih gelap aku dua ekoq tuh *mal && chipp nk gerak ke jb just for eddy && tyha's wedding. 
doakan kami selamat sampai yaa :)

 
so, bila dh bjalan tuh, takan aku nk bwk lappy a.k.a laki aku num2 neyh follow skali right. maybe just for a couple days. 
*no need to bring you kn my dearr sweetheart ;) 
you'll taking care by a nice person syg. dont worry ;)
btw, aku tgh pening kapla sbenaqnya. aku tak taw nak tdoq mna t. sbb rent house aku ika pendek dah ptg current && i need a candle to live in that creepy house. HAHA. ouh ! kipass kertas skali maybe :)
credit aku pon dh habess calling sane, calling sini nak cari sape yg sanggup nak kutip aku yg dah mcm pelarian indon neyh nk smpn tauk dlm bilik stor nak tdoq buat sehari dua. HAHA .. 
btw, ade yg sanggup okayy. means aku neyh takdelah terok sgt kowt.. MAYBE. hehe .. ika pendek sggp nak simpan aku yg bingai neyh dlm umah dya tp aku terpaksa melayan diri bersama diri sendri sbb ika pendek ad keje harus di lakukan untuk meneruskan hidup yg kurang sempurna ini. 
*aku nk merapu meraban dah neyh ..
takpela~ 
hope kita dpt smpai dengan selamat esok yg syg syg ku? heeee :D



No comments:

Post a Comment