Tuesday, December 14, 2010

....

i miss someone.
but i dunno who is it..
haiya ..
paseipa lah lagu neyhhh..
biaq lahh. malaih nak pkiaq T.T

nway, ktqa dh p penangg. kuangajaqqqq .. p tak bwk aku.. last last bank card kat aku. HAHA. bpk senyum lebar aku td. hahahaha :)) *pdahal tadak niat jahat pon =.="

hmmm~ rinie ak tak jogg lahh. busy hantaq sana, antaq sini. last last, melepaih jogging aku hari niee =.= 


busaannnnnnnnnn laaaa haiiiiii~~

nway, td petang aku nmpk ma (mak jai) & danishhh :((
mcm nk je pegi give a hugg kt danishh. rindu gla......

-afif danish-
dengan budak kecik neyh laa aku slalu maen dulu..
dengan budak kecik neyh lahh aku hilangkan sedih aku kalau jai buat hal..
dengan budak kecik neyh lahh aku jadi suka baby..
dengan budak kecik neyh lahh aku dh pandai maen dengan baby..
hmmmmmm.........
hehe. rndu gemok! dh lah comeyy.. tp tuh lah. lepas clash ngan jai, akak dye plak angin semacam ngan aku..
hmmm~ since tuh, aku mmg dh tak cntct akak ngan abg hary. SUMPAH rndu gemokk :(((

tape takpela. kalau ad rezeki, aku mesti dpt pegang dye lagi, kn gemok? hehe :))
gemok jgn lupe aunty leya taw. aunty leya syg gemok sgttt :((

No comments:

Post a Comment