Thursday, December 16, 2010

little bit more bebeh ;)

yeahh~ blogg aku nak siap edit dah .. haha .. slame neyh tade mase kn nak edit edit semue .. now, jirang aku on wifi dye .. senang lah keje aku .. haha .. smpai ble nak postpose buat bnde neyh right ? haha .. senyum lebarr aku .. aku curikk gambo bebudak neyhh .. KAHKAHKAHH ;))) aku curik gambo alip, mal, chip, ayu, natra, myra && bolart  ♥ napie .. HAHA ;DD nway, i miss them so muchh ;(( rndu gle uh nak hang out ngan koangg weii .. aku igt lagi ayat hani .. "nanti dah dok hostel jgn tak tegurr taw .." ..
HAHAHHA ;))) hani nneyh lawaklahh .. takan lah tak tegur .. it have been one yearr ++ kte kwn kn? takan lahh nak buat pangai mcm bebudak lagii .. kehkehkehh .. awek sape lahh tuh .. 
*alip, klu bc jgn marah aku naaaa .. HAHA :)) 
k laa .. migrain kepala hotakk aku ngadap binatang neyh lama lama .. && btw pkcik sebelah uma aku neyh boleh switch off wifi dye anytime .. so better i'll be prepare. HAHA :)) see you next time, peace :)))

No comments:

Post a Comment