Monday, February 21, 2011

guess what ?

haha . believe it or not , kterog maen galah panjang la babe ! haha . even semua dah tua tua bangka , still terfikir nak main galah panjang plus musang mkn anak ayam tuh lagi . ajaib kan ? haha . hey hey , chip yang tua bangka tuh maen taw ! alip pun maen , apiz pun main . haha . cuba teka umur diorang brape ? 26 if im not mistaken . hhaha . tua kan ? dah boleh jadi bapak orang dah . seriouss memang best gila ! dorang pun sporting . layan je perangai bebudak kteorg neyh . actt yang ajak main neyh , norenhatika aka badak mon . haha ! umur dye pun dh tua taw tak . dah 23 sebenanyer .. huiiyooo .. kawan aku semua tua tua lah ! haha . takpelah , attitude dorang maintain muda . haha . dah last year kan kita tahun neyh ? selama neyh , kita tak pernah rapat mcm neyh , semua ego . bajet lebih . haha . nanti bila dah tak jumpa , mula lah , rindu sana rindu sini , bila ada depan mata buat tak tahu . haha . see ! pangai budak budak kan ? haha . bila depan mata , gaduh sana , tacing sini . bila takde depan mata , "leya ! aku rindu dorangg T.T" . kan kan kan ? dah tahu dah . tunggu lah cuti nanti . haha . cakap pasal cuti , neyh last week aku kat sini . nak balik taiping dah . hell yeah ! rindu uma nak mampuih neyh . tapi , banyak benda tak settle lagi neyh . haduuii . banyaknya kerja *sigh .

2 comments:

  1. sebaek ko mention pendek jer tue...ehhehe
    kalo ko mention aku yg tue siap ko...
    :P

    ReplyDelete
  2. hahhaa. opss . lupa plak nak mention pasal soang lagi neyh . jgn igtkan aku , nanti aku letak . hahahahhaha ;))

    ReplyDelete