Monday, July 4, 2011

mama mama, kalau satu hari nanti alia tidur dah tak bangun macam mana eh? mesti alia dah tak susahkan mama.. bukan mama abah je, tapi semua orang kan.. alia mintak maaf sangat susah kan mama.. kalau alia tahu benda tadi tu susah kan mama, mesti alia tak call mama mintak tolong. mesti alia susah sorang sorang je. alia mintak maaf mama....

haih..

yayang yayang, kalau orang tahu dye terime org tak ikhlas dalam hidup dye, mesti org tak approve dye masa dye add facebook orang arituh.. mesti orang tak tegur dye sampai hari ni, sbb org tak nak awak sakit sbb org.. mesti awak pun dah bahagia dengan orang lain, tak macam dengan org kan? buat awk penat je....



kepala sakitlah. nak amik pisau. cucuk cucuk. mesti lepas tu dah tak fikir apa apa kan..
sakit hati lah. nak amik pisau cucuk cucuk jugak tempat yang sakit tuh, mesti dah tak sakit hati kan?

banyaknya masalahh... dah lama tak rasa beban betul betul beban macam nie.


aku dah tak kisah orang nak cakap apa.
aku dah tak pedulikan orang nak fikir apa.
aku tahu aku buat apa..
aku dah besarr..
kau cakap pasal aku, jgn fikir kau betul.
itu je aku nak cakap, kawan..
aku pun tengah mencuba untuk berhenti cakap pasal orang.
sebab aku tahu aku pun tak betul.


ya Allah.. kuatkan aku tuhan, aku tahu kau dengan aku T.T

No comments:

Post a Comment