Tuesday, July 5, 2011

tadi petang, salmah peluk aku. aku menangis. kenapa? aku pun tak tahu. psal kay ke? pasal prob aku yang lain ke?.........

aku jalan jalan area campus, tasek belakang...

teringat time dengan awak lah khairil qamil. hehe.. best kan time tu. kite bgurrau gurau :)

tapi tu dulu...

taknak layan lagu slow, tak nak duduk sorang sorang, tak nak pakai pakai jam awak bagi, tak nak tengok gamba kite, sebab apa..

kesian kat hati.. asyik sakit jee.. kalau lah ada ubat untuk sakit neyh, kan best?

final dah dekat..
cube tak nak fikir sgt..
tapi berat..

prob tak penah stop kan datang?
lepas satu satu..

haih T.T

esok kaktiqa dengan kak yana nak datang..

nak menyembang dengan dorang..

kurang sikit fikir..

hati ni nak hanta pegi hospital boleh? dah menanah lah.

ada tak hospital yang terima hati yg dah busuk sebab menanah neyh? anyone? ....

4 comments:

  1. leya, stay smile. leya kne kuat ok :)

    ReplyDelete
  2. yaa dear, im fucking trying right noww :')

    ReplyDelete
  3. bgos laa..u used to be one of a cheerful senior dat i knew. so, tak moh sedih sedih k :)

    ReplyDelete
  4. hoit, ape cerita? problem in paradise ke babe?

    ReplyDelete