Saturday, July 23, 2011

you such a bigg liar!

sampai mati aku ingat, brapa banyak kau tipu aku. terima kasih. kau memang the best actor yang aku pernah jumpa. sama macam perempuan perempuan yang kau bela. but dont worry. what goes around comes around.

thnk god aku dapat tengok semua dengan mata aku sendiri sekarang. and one more thing, aku pun dah jumpa someone yang jauh and sangat better dari kau. even dia tak selembut kau *konon kau mnje la, but at least he knows how to appreciate me. thank god i got him into my life now. and ive wasting my 4years just for a stupid guy like you.

ahh, malas nak cakap banyak. aku sikit pun dh tak kisah pasal kau, tapi makin hari makin banyak tuhan tunjuk betapa banyaknya kau tipu aku kan? sudah sudah lah wei, tak kemana dengan perangai kau tuh. tuhan akan balas semua. tunggu lah...

2 comments: