Sunday, September 4, 2011

inside here.



tak perlu nak jadi orang tengah yang nak porak perandakan family adik beradik sendiri. tegur elok elok, susah ke? fikir sebelum bercakap, jangan jadi batu api, jangan jadi hipokrit. depan baik, belakang tuhan je tahu..

sedih lahh..

kenapa eh? kenapa kena ada yang kedua? tak cukup satu? hargai lah sementara ada. belum tentu yang kedua boleh jadi sebaik yang pertama.. susah ke nak fikir masa depan anak anak? nak buat, tolonglah fikir orang lain sama...

aku hilang respect pada certain orang.. 

orang yang nak jadi batu api..
orang yang tak tahu menghargai..

dulu, susah senang sama sama, sekarang dah senang, tauk yang lama, cari yang baru, senyap je sampai kantoi sendri?

i just cant stop thking of it. macam mana kalau aku kat tempat 'dorang'...  maybe dah takde word family dalam life aku.. sekarang aku dah dapat jawapan, kenapa tuhan bagi aku macam mana yang aku selalu mengeluhh.. 

biar tak kaya, biar tak mewah, dari kaya, mewah dengan duit, tapi life kosong...

kuatnye dye.. still boleh senyum, layankan anak anak, ketawa depan semua org, tapi dalam hati? tuhan je tahu.. 

harap dijauhiii.. amin..

No comments:

Post a Comment