Thursday, September 8, 2011

please, just let me say something...

4.18am, still tak boleh tidur. mate sembap. i cnt stop crying. im so sorry..

banyak sangat benda jadi. banyak sangat makan hati.. banyak sangat aku nak cakap sekarang, tapi satu pun tak terkeluar..

sorry bolart, cause im keep on crying. aku tahu ko tak suke, tapi mcm ko ckp, aku pun mcm ko, selemah lemah perempuan....

dua tiga minggu nie, aku still lagi cari strength, soul, spirit aku. aku tak tahu dah. aku rasa mcm everything messed me up.

aku nangis bukan sebab ada problem or whatsoeva, tapi ntah lah. maybe rasa nak mnangis.. better aku menangis dari buat benda bukan bukan macam dulu kan? yaa, it is my worst past..

rasa macam nak stop masa. nak duduk sorang sorang, fikir, apa nak jadi dengan life aku nie.. damn. i wish i can find someone yang lagi messy, yang facing something yang lagi besar dari apa yang aku tgh face sekarang. aku nak tanya, apa yang dia buat to be such a heartless, strong person.

aku penat percaya orang yang belum tentu jaga kpercayaan aku, aku penat tunggu orang jaga hati aku, aku penat senyum untuk jaga hati orang lain, aku penat untuk mengalah, aku penat buat something yang belum tentu orang lain sanggup buat untuk aku. serious. penat sangat. tapi aku tak tahu kenapa aku still tak boleh stop buat nie semua..

susah kn hidup ni? semua orang hipokrit. aku pun samaa.. and every person have their own reasons...

aku rasa, dah sampai masa kowt. sampai masa aku fikir betul betul. making some right decisions. kuat alia. be someone yang heartless mcm dulu. boleh kan?....

No comments:

Post a Comment