Friday, October 19, 2012


percaya atau tak,

dulu aku takut nak senyum nampak gigi,
takut org kutuk gigi aku.

dulu aku malu nak jumpa org baru,
takut org taknak kwn dgn aku sbb aku gemuk.

dulu aku takut nak bersuara lantang,
sbb aku takut org pulaukan aku.

dulu aku takut nak buat apa apa sorang sorang,
sebab aku taku org ckp aku bajet pandai.

oh well,
sampai bila nak takut dgn bayang bayang sendiri?
boleh berjaya ke aku kalau nak fikir tu semua?

aku ada kaki sendri,
aku nak tegak berdiri,
even apa yg datang,
jatuh macam mana pun,
paut laa pada apa yang ada,
kalau boleh, 
aku nak bangun,
merangkak, 
janji aku boleh terus ke depan.
no turning back.

just smile no matter what happen.
it will cure all your pains. 
keep smiling nuraliaa...............


cheers,
leyaa :)

No comments:

Post a Comment