Monday, December 20, 2010

;)

bgn pagi tros tringat baju yg aku nk kene anta g tailorr .. ouh goshh! wedd eddy dh nk dekat. bju tuh tk anta lg~ shit! aku tross g mndi (dh mcm mndi kerbau sbb air sejuk sgt!) && siapp. then, aku kua uma tgk serena takde. ouh god, takan aku nk g pki kete viva?? mahu mati tgh jln kang. haha. because of too desperate, aku pon beranikan diri aku drive kete amarr even kete tu manual && mmg dh bertahun aku tak bwk manual, HENTAM SAJALAH LEYA!! hahahah ;)) bak kata kak yana,  
*kalau mati enjin, start je lah balik. easy right? HAHA ;)
then tailor yg aku nk pergi tuh ttp plakk. damn! then aku lalu lalang kat situ ad aunty neyh tgk aku pelikk. dah kenape cik? saya ggu macekk kee?? .... grr =.=

pastu aku terpk, mybe aunty neyh tgk aku pelik sbb dye tahu kedai laen belum bukak kowt && why not aku pergi kedai dye tanye psl baju neyhh ... tnye punye tnye, ramah jgk auntyy neyh rupenyee .. hehe. tak baek jugak aku sangke burok ngan dye. haih. terok betol aku neyhh. hehe ;)) nway baju yg aku nak buat tuh tak boleh buat mcm mne yg aku nak. sedih plakk aku. tp takpelah. tade rezekii T.T
 then aku blk, mama plak surohh g beli mkn kat ipah. biase lah budakk spm. HAHA ;) nway paper dye dh habiss && sekarang neyh aku baru habiss settle kan party yg dye buat ini malam di rumah. letihh kowtt. budak budak neyh plann last minute. apelahhh~
continuing td ; lepas dh anta mkn kat ipah, ayaq plakk tadak rushing p beli ayaq plakk lah kat dya sbb stgi dya ad paperr kan. penatt keta dok rushing sana sini =.=
balik balik umah, semua dh siap nak p kendurii. aku tak siap lagi sbb td kena p antaq mkn kat ipah. aku bagi kak yana gosok baju aku, aku p make up sat.. *ladies gitu. poyo jaa~ haha ;)) lepas dh siap kak yana dok bebai suoh aku gosok baju sndri. takpalah, dengan saket hati nya aku p lahh gosok bajuu~ then ...

*hoi! cepatlahh siap.. pukoi bapa dah neyhh!!

semua dok bising kat aku suroh cepat.. mcm nakaram ungguh!!~ suoh aku dok kalut p antaq mkn kat ipahh, aku lambat, aku lagi yg kena??? panaih hatiiii weiiiiii.... grrrr =.=
aku pegi knduri dgn mood yg sungguh tak baek. hehe. mulot muncung kalah itik merajuk. HAHA ;)) dh smpi kduri aku tgh queue nk amek lauk thenn tgk dpn aku neyh ad minah mcm aku kenal .. rupenya adila~ mmbr aku mase tmn tsk dulu. HAHA. 

neyh nur adila bt bakar if im not mistaken lah. sumpah ang maken tembam weyhh~ haha. dh 5yearss kte tak jumpe kan? hehe ;)

mase mkn, sempat lagi snap snap ngan macekk gle galmourr tuh; i mean aku ngan kakak aku lah. haha ;)) naseb amek meja ujung, tade malu sgt. kalau meja tgh, tak ke org ckp .. 
*bebudak neyh dah kenape? tak penah pegi wedd ke ap? 
HAHAHA ;))




hehe .. mende ntah dorangg neyhh. nak tgkp gamba smart smart, tp tgkp pakai cam nset je. beli lah DSLR sebijik kakak oiiiii~ HAHAHHAHA ;)) amin ..
time balik tuh abah drive g taiping japp. lame tak rase naek kete abah bwkk. hehe. slalunya akak akak yg bwk takpon aku sndri .. jln jln tpg .. dlm keta sempat lagi tgn aku neyh gateii jee nak tgkp gambo. HAHA ;)


poyo lh syial~ ghahahaha ;))
jogging aku pon melepssss lagii. haih =.=
busy busy busy tlg si ipahh neyh buat mkn mkn sikit lepas habess exam. konon party lh. haha~ k lh. gtg daaa ;)

No comments:

Post a Comment