Saturday, December 18, 2010

todayy :)

kenduri byk kowt hari neyh. jiran depan umah aku ad kenduri jugakk. aku bgn awal, mndi mndi then g tolong tolong.. tolong ap? tolong makan..... heheheh ;) nway before siblings aku gerak g uma depan, sempat snap snap lagik. betol betol gile glamourr gituuu. HAHA ;))




gedik depa neyhhh .. suroh tgkap gambaq aku skali tamau .. konon aku tk red in colour mcm dorang jgk ..
*nyampahh macekkkkk~



neyh gambaq ngan ppuan gedik aka ktqa gem gem && mama ;) aku suke yg love tuh je. nice huh? ;))

then, lepas dah abehh melantak dah jadi ulaq sawa telan gajah mata pon dah layu, rara text aku ajak kuaq.. kesian plakk dya. blk tp mmbr semua busy. aku pon tak busy, so aku kuaq lah ngan dya :) jnji 1.30 pm. last last 5pm bru kuaq. boleh tertdoq jugak aku tggu dya mai amek aku =.=

sampai sampai dan lagi call fai ckp dh smpai. HAHA. *neyh lah klu org ad laki. ssh betoiii..
rara letak je phone tbe tbe dye ckp ...
*leya, ang pakai tudung lahhhh!!! hehe ;)

aku senyum ja, pehtu aku ckp ...

*kan aku dh ckp aritu, ampa gelak kat akuu. now aku buktikan! HAHA ;))

then, kteorg gerak g kopitiam. rara lapa, && please bebeh jgn ajak aku mkn lagi, tp aku dpaksaaaaa :(((
smpai kpitiam, order orderr lah jwbnye.

*gimme blackcurrant & guava juice, waffle chocolate & laksa please. thnkss..

the after15minutes rara dah abeskn laksa pon waffle aku tak smpai lagi. panasnye hati aku ;(( even aku tak lapa tp actt dye buat ke tak orderr aku tuh???? grrr =.=
then ble kteorg dh nk blah bru smpaii waffle aku. igt sedap sgt, waffle yg rm2.50 tuh lagi sedap kowttt!! bengang seyhhhhhh!!~
naseb baek nset sony aku neyh dpt menenangkan aku. aku snap snap lg lah ngan rara. HAHA ;) tadakk kejaaaaa :))








muka buluq gila dua dua! HAHAHHA ;))
last lastttt .........




tak habeh jugakkk... bazirr jee. haih. terok kan kami? nk buat cana, perot tak mengizinkann. maafkan kami ye makanan.. kalau kami boleh antaq ampa p bg kt org miskin, kami dh antaq dahhhh T.T maaf yaaa :(

lepass dh abes mlantak, kteorg g plaza jap. ak nk cr cardigann. && aku dh dpt cardigan aku cr. hurrraaayyyy!!!! ;)) tgh jln jln aku jumpa satu beg neyh mcm smart gilaaaa~ aku nk beli tp tkt mcm rugi .. pehtu berebutt plakk ngan rara. HAHA ;)) ble dh brebut tuh yg aku jd beli trosss.
HAHAHAA ;)))

dh puas jenjalan, rara anta aku blk ; masok umah kena perli ....

*ehhh?? awai blk?? bukan alia jenis blk pagi buta esok ka? 

dlm hati aku ~ diam uh ba*i. benci aku! bodohhh =.=

p/s : nway, aku mmg dh byk brubhh. tataw paseipaa. syukuurrr ;)))

No comments:

Post a Comment