Wednesday, January 26, 2011

back.

yeah. lame tgglkan blogg neyh. bukan saje. tp terpkse. mengapa? hmm. byk puncanya. byk sbb nya. kerja makin btimbun. wifi kat student center pon lappy aku tak boleh connect. bengang nak mati =.= tapi takpela. mybe aku pon tak lah asyik ngadap fb je 247. asyik nak pegi SC je, mampus lah budak budak neyh nak melayan aku. HAHA. sekarang aku trpkse menggerakkan diri aku pergi mcd sbb nak on9. tuh pon sbb ad asgmnt yg aku nak kene settle ASAP. yeah. byk  sgt kerja aku sem neyh sbb aku kene handle event utk tech comm lagi. bukan mengeluh. tp penat. cepat cepat lah habes sem neyh. tolonglah. aku dh tanak ngadap muka ***** tuh lagi. biarlah. yg lepas biar lepas. aku tgh cuba nak lupe ape yg penah jadi kan. haih. saketnye hati aku bile tingat. biarlah. tgk sampai bila nak mcm neyh. btw, Chinese new year dah nak dekat. igt tanak blk, tp kene blk jugak sbb nak kene teman ktqa blk kn. takan dye nak drive soang soang. bosan lahh org tua tuh soang soang. HAHA :) myra pon follow sbb dah kehabisan tiket. hmm. takpela. nak buat asgmnt neyh. t kalau aku kuar dr ulu banat hostel mitec aku tuh, aku update lagi :))

p/s ~ aku rindu time dulu mase dgn kau *****. sumpah.

No comments:

Post a Comment