Thursday, January 27, 2011

tittle?

mcm biasa, benda yang paling susah nak aku buat mase nak post is thinking about the tittle. mcm susah noo je nak letak tittle utk every post aku. HAHA. mcm mengong kan? tapi nak buat mcm mne. neyh lah aku and diri aku. btw, hari ni mcm biasa lah life aku. class asyik cancel, then teman bebudak neyh beli brg, balik bilik layan drama ke movie ke, then maen game. takde bende laen nak buat. handset aku dua tiga hari neyh dah boleh campak longkang. senyap je. takde boyfriend la katekan. *poyo! HAHAHA ;)) sekarang aku kat student center, and guess what? lappy aku dah bolehh connect wifi kat sini. alhamdullilah. && im totally dont have any reason nape boleh connect dah. haha. myra && syira g maen bdminton, aku ngan ayu dtg stud center utk mencuba naseb. kalau kalau boleh connect kan laptop neyh. so far, naseb lah dah boleh pakai. tayah susah susah mcm semalam pergi mcd just because nak cr point for mr lutfi's assessment. busann la wei dok sini. bile lah nak balek neyhh. haih. haa, btw aku ada perjanjian ngan bolart yg aku nak remain as a single  smpai grad. haha. boleh kee? mcm pelik je bunyi. boleh kowt. please try again later. HAHA.  k laa. dah pkl brape neyh. nak blk hostel tdo lagik best. esok class 9am. 12pm ad meeting psl english week plakk. haih. busy lah hai. takpelaa. busy utk dptkan better result kn?

p/s~ i miss home.

No comments:

Post a Comment