Sunday, January 30, 2011

london or malaysia?

aku masih pening pk aku kat london ke malaysia sebenanye neyh. sbb apa? mitec neyh dah macam aku boleh beku duduk sini. hujan non stop, ntah apa dah jadi dgn moto aku kat lua tuh. dah brapa lama ngadap hujan, agak agak dye demam tak ek? sian dye. yeah. wifi kat hostel neyh plak agak gampangg. kejap ada, kejap takde. then, mcm dah ad limit plakk. start 11 buat hal. im not sure either mmg di set kan mcm tuh. tp yang aku tahu, wifi kat hostel unlimited. ntah lah. aku pun tak thu.. biar lah. kalau ada, adalah. kalau takde, movie lah jawabnye. btw, aku still tunggu dye utk text aku. even 3,4 hari lepas aku tak penah kesah dah either dye nak text aku ke tak, tp suddenly sekarang aku tunggu plak text dye. did i miss him? tapi aku tahu, he never cares pun pasal aku. cross mind dye apatah lagi. haih. dah lah. back to the main thing. hujan hujan && hujan. baju tak kering, sejuk sampai dah boleh beku, katil && bantal memanggil. tapi aku tak tahu nape, aku tak berminat untuk tidur petang petang kat sini. bagi lah hujan lebat mane pun, sejuk mane pun, mcm tak effect aku untuk tidurr. haha. budak budak semua dah landing sakan, yg aku dok ngadap laptop neyh lagi layan drama korea sambil melantak. hahahha.. buuusssssaaaannnnn ~ tu je la yang aku tahu. esok dah monday. tuesday dah nak balikk. oo yeahhh ~ haha. rndu nak mkn mama masakk. && btw, even taiping tuh raintown, takdenye sejuk sampai mcm neyh. boleh beku makk. jadi freeze girl dah aku. lemak lemak pun tak function. haha. makin sejuk makin lah mulot aku nak menguyah je keje. haduyaiiii. beku otak, beku lemak, beku semua bnde. tgn pun beku dr nak buat asgmnt. haha. *alasan je tuh kowt. asgmnt makin pluss pluss. ntah bile aku nak rajinkan diri neyh nak buat. hujan, cepat cepat lah berenti, nak basuh baju, nak start moto, nak kurangkan makan dan nak bersukan. haha. cepat cepat ye berenti :) tq.

p/s~ semoga aku, ktqa && myra selamat sampai ke destinasi selase neyh :) amin.

No comments:

Post a Comment