Monday, February 7, 2011

2 down 7 to go.

setelah berhempas pulas buat asgmnt dua tiga hari neyh, dah siap dan agak lega. but wait, asgmnt yang anta tuh actt ada presentation lagi. perghh. boleh gila mcm neyh wei. time otw balek jb pun masa gosip gosip dengan miss ash, dye pun a bit surprised denga aku punya asgmnt ad 9. hahaha. mengong kan? sedebuk kau dorang bagi. haa~ jajan. hahaha .. kdg kdg best jugak busy neyh. tayah fikirkan masalah kita. bila kita busy, semua kita lupa. yaaa~ itu yang penting. semua masalah dilupakan dan lama lama masalah itu tidak difikirkan.bagus bagus. tetiba aku mendengar the next asgmnt dah panggil lah. haha. lama lama boleh jadi gila aku mcm neyh. hahahaha. aku sebenanye ngantuk sangat neyh. ntah apa ntah aku merepek neyh. k la. nak terbang ke awan japp ;)

p/s~ i just need a time to forget him.

No comments:

Post a Comment