Saturday, February 5, 2011

wheres my mood?

lately neyh aku macam takde mood nak buat apa apa selain dari spent time ngan family. balik taiping, rasa rilex je. tak fikir pasal prob kat sini. balik sini semalam, perghh, semua dtg balik sekali. letih semalam travel dengan miss ash, kak tqa, ngan budak junior sorang. im not expecting that this world is very small actt. budak budak taiping yang study kat mitec neyh rupenye semua senior aku kat taman tasek dulu. haha. dorang pun cam tak cam je aku. paseipa tak taw lah. maybe dorang senior kan, nak kenal junior macam aku neyh memang lah pelik sikit tambah tambah junior pemalu macam aku. haha. SERIOUS taw mase aku form 1 sampai form 3 seriously aku pendiam sangat sangat. masuk form 4 baru buas sikit. haha. opss~ pecah rahsia pulakk. hehe. dah bape lame aku tak post kan? malas + tired + serabut + busy. haha. ada jugak bnde yang menyerabutkan aku since dua tiga minggu neyh. aku tak nak layankan sangat, tp tuh lah. hati aku sakit. otak plak asyik fikir je. so kadang kadang aku nak try k.i.v dulu that thing yang bagi aku serabut. sometimes, busy pun tak effect apa. sbb time busy memang lah tak ingat, then after that, haaa, lagi teruk kau fikir, amek ang sedebuk ! this morning aku bangun awal sbb dah mimpi macam macam tadi kan. lagi pun theres a lot of things that i get to be done ASAP. hari ni nak try siapkan asgmnt as many as i can. aja aja fighting ! ouhh mood, please come back to me. seriously i need you. please come to mama .... hahaha :)))

p/s~ to miss arabella, congrates cause already got into semifinal. i'll always support all of you ! love ya !

No comments:

Post a Comment