Tuesday, February 15, 2011

last minute ? nahh , amek kau !

prangai tak penah brubah ! a'ah . dari sem satu sampai sekarang . asgmnt mesti buat last minute . pastu bising cakap lectt mcm tuh la mcm neyh lah . padahal , kau tuh yang suka buat last minute asgmnt ! bengong betol kan aku neyh ? haih . sekarang1am , and im actt baru siappkan asgmnt yang suppose being submit monday hari tuh . arinie ari ap ? selasa and dah masuk rabbu actt ! haduy . pangai tak reti ubah ke aliaa oi ? hari ini serious aku letuh sangat mengadap lappy plus asgmnt yang memang betul betul memecahkan ketepuan kat otak aku neyh . kepala aku pun dah pening , plus selsema plak . ayark ! paseipa lah semua datang sekali . neyh semua napie punya pasai lah ! aku tak kesah napie kalau ko bace ! memang ko punce aku seseme jugak ! huh ~ otak aku dah nak pecah dah neyh , dari 12pm sampai 1 am buat asgmnt . grrr . boleh gila kowtt ! pfffttt ~ actt , disebabkan kebengangan asgmnt asyik di postpone mara ke depan , aku mengambil keputusan nak deactive fb for awhile. ayu yang actt bagi idea. so, kami bersama sama mencuba nasib untuk men deactive facebook kami . yeahh , and ive done it ! bye bye my dear facebook . see you next time ! 

*click to preview clearly :)

haihh . mengeluh lagi . takpelahh . sejak sejak takde facebook neyh , takde bende nak buat kan , so , better tidur je lahh . lagipun , esok pagi nak jogging . heee . daaa ;)))

p/s ~
sebelum aku off fb td , chip dah relationship dengan someone . is it true ? ayu mcm mne ? *blurr

2 comments:

  1. aMBOI...
    nGEJEK kER???
    2 sUMER dGAAN...
    tP bAB sLESME 2,
    u gOT sERVE...
    bHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHA

    ReplyDelete
  2. ciss ! bedebah kau napiee ! hahahaha ~ jawab menjawab !!

    ReplyDelete