Thursday, February 17, 2011

maaflah . asyik postpone je .

maaflah . sejak sejak jadi someone yang tidak mempunyai facebook , malas no aku nak ngadap lappy neyh . haha *poyo . btw , aku memang sangat malas nak merepek repek dalam post sekarang sebab masa sangat emas sekarang . sebab apa ? asgmnt belambak lambak jatuh dari langit , and aku pun sangat bahagia menerima seadanya , macam berlari lari di tepian pantai indah berteman kan asgmnt yang mcam hujan turun dari langit . plus sekarang family family aku kat sini , i mean member rapat aku sekarang kaki asyik gatal dah tak boleh duduk setempat . bila dah kaki gatal , tangan pun sama turut memberi kerjasama menghulurr kan bantuan dengan mengeluarkan duet loan yang tak nak seberapa banyak tuh . hari hari kuar , duet pun sama hari hari licin je . nampak benda cantek sikit , amek beli , macam duet tuh bulu ketiak je tarik bayar tarik bayar . haha . ini je gambo yang mampu aku post , sebab neyh je yg mampu :)

location ; rumah qiqi .
function ; qiqi's brother wedding .
staff sokongan , budak budak yang lapar and save duet untuk benda laen . *kalau mkn kenduri kan free , sep kan duet ? haha ;)



aku yang comel ! haha . bapak perasan xD haha . abong sedang kusyuk menikmati nasi . yummy ! ;)


 cis ! neyh lah budak budak bajet hot ! pakai shade bagai . haha ;)



 pengantin , the main character in the event .


family till end <3


 neyh lah awek yang suke bajet cun . *nyampah pulak aku dengan koang !


yeah ~ sahabat bersama . asna & shira :)


couple neyh memang , tak pernah tak berkepit . rasa rasa kalau sekarang dah boleh kahwin , dorang dah kahwin kowt . haha . aku doakan korang sampai ke jinjang pelamin . aminnn ;)


ini adalah tuan rumah . yeah ! thnkss for inviting us dear qiqi . nice food . btw , kau bila pulak ? haha xD


berkaroake bersama yop . artis aka menantu di wedding itu . haha . beliau adalah bf qiqi xD



haha. last pict neyh mcm lawak sikit . rupanya myra snap pic mase aku tgh kelip mata . haha . dah la muka nampak chubby gila . tapi takpe . credit to myra xD


p/s~
wedd neyh last week , tapi takde mase lah nak update . sory sgt lambat post ini picture x(

2 comments:

  1. tHANKS lEEYA...
    hOPE kO pN
    mNEMUAI cINTE
    tHUN iNI..............
    nAPIE dOHERTY....

    ReplyDelete
  2. haha. tak jumpe tahun neyh pun takpe napie. tak penting sangat pun . bila dah sampai masa nanti tuhan akan jumpa kan aku yang sesuai jugak . tggu je laa kan ;)

    ReplyDelete