Friday, February 11, 2011

maaf kawan.



maaf, tuh je word yang aku boleh cakap. maafkan aku. aku salah. seriously. aku tak tahu nape aku bodoh sgt. sometimes bila aku bengang sangat, aku mesti buat something yang aku tak fikir dulu. seriouss. tak tahu kenapa. yaa, ive done a biggest mistake. damn shit ! maaf sekali lagi untuk kau kawan. aku akan ingat sampai mati apa yang penah aku buat neyh. aku nak nanges lah :(

sampai kan ati kau ***** . hati aku saket, siapa pun tak rasa. kau malukan aku. yang menanggung malu siapa? tuhan je boleh balas semua. tuhan je tahu apa aku rasa. thnks a lot.

kawan, maafkan aku. aku bukan seorang yang perfect. aku bukan seorang yang mampu jaga semua perlakuan aku, kata kata aku, perangai aku. terima kasih sebab sudi terima aku seadanya. tapi untuk kali ni, memang aku salah. thousand apologies for you, kawan T.T

p/s~
*****, what goes around comes around. remember that.
kawan, im sorry. i cant believe i did that ! T.T

No comments:

Post a Comment