Thursday, February 10, 2011

fuck you !

APA BODOH BODOH? mak ko tak ajar ke apa? aku rasa macam muka aku kena sepakk bila ada orangg cakap yang ada budak cakap aku bodoh. apa masalah kau sebenarnya? maybe kau tersasul or wtv. tapi cover lah sikit ! bahasa bagi ada sivik sikit boleh? idc either bodoh tuh word untuk aku ke untuk orang lain. but PLEASE ! jangan cakap bodoh boleh tak? kau siapa yang nak sesuka hati panggil orang bodoh? yaa, aku admit sometimes aku pun ada tercakap orang lain bodoh, but with a reason! takdenye tetibe je, "eh ppuan, asal ko bodoh sgt eh?? " bapak uh ! aku pun ada sivik uh. aku pun tahu fikir kalau tetibe je ada org cakap aku bodoh. ishh. aku dah lah letih sangat sangat neyh, tetibe dengarr benda neyh, sakitnya hati aku. dah lah letih. haih. ntah lah. nak maki pun tak guna. biarlahh.

p/s~
no ones perfect in this world. but please do respect other people or other people will treat you as you are.

No comments:

Post a Comment