Friday, February 18, 2011

white chocolate cake ! yummy !

happy birthdayy mirul ! sorry cause ive no present for you . but we've already celebrated it this morning right ? haha . nice hair mirul ! flour mixed with egg , yummy hair dude ! haha . btw , maafkan aku sebab tak letak pict ko kat sini . memang nak letak , tapi time celebrate birthday tadi , tak bawak phone lah . maaf ya kawan . nanti aku upload video . heeee xD ouh ouh mirul , lupa plakk nak nak wish , HAPPY BIRTHDAYY kawann !! hope ko stay dengan atie sampai bebila . aminn ;) may Allah bless you kawan . moga dapat DL . hell yeah ! haha . atie pun comey je rambut bersalutkan tepung dan telur . hahaha xD


guess what ? petang neyh nak pergi festival layang layang lagi lah . hoorrrayyy !! haha. but this time , memang ramai gila follow . hope best lah kan . sometimes pergi ramai ramai pun tak best . tak tahu lah kan , tuh orang yg cakap . aku tolong tuliskan je . eh eh , dah lah . kang ralit plakk maen binatang neyh . aku nak siapkan asgmnt before berangkat ke festival neyh . hope siap lah . heeee xD

p/s ~
pict banyak sangat lah yang tak upload lagi . plus petang neyh nak g festival lagi . haduy , pening pale aku tengok gamba bebanyak . *sigh

No comments:

Post a Comment