Wednesday, February 9, 2011

yes or no ?


this is the view of gunung tahan. yuh. gunung ni yang lah aku decide nak pergi hiking. what? a bit suprised? yuuhh. kak tqah pun terkejut aku nak follow g gunung tahan. sebab apa? sebab this is the highest mountain in semenanjung taw. ktqah serious tak percaya aku nak pergi hiking gunung tahan. bayanglah, i neverr went for a hiking, suddenly nak pergi panjat the highest gunung kat semenanjung. what the heckk ??? haha. aku follow pun sebab ika pendek (kunalan) yang ajak. yuh, dulu masa mula mula dengarr macam best kan, bile fikirkan duit yang nak kuarkan, then fitness lagi, rasa macam payah plak. tapi kan kalau aku tak try, bila lagi nak try right? but with ktqa punya opinion, rasa mcam malas plak nak pergi. imagine okay, ktqah tuh yang badan besarr tuh is kaki hikin taw. so, jgn igt org gemuk neyh tak boleh buat something yang adventure. and one more thing, even ktqah tuh kaki hiking, but she still neverr went to gunung tahan lagi taw. so imagine lah aku yang tak pernah hiking nak hiking gunung tahan. gelakk besarr japp~ HAHAHAHAHA. damn ! biarlah. just do the training for improving my fitness, tak rugi apa apa pun, then kalau tanak pergi cancel je la name right?




btw, neyh pic mase hang out dgn bebudak neyh tadi. bolart takde sebab dye g date ngan napie. dorang g jj tebrau. movie kowt. have a nice dayy sygss ku. hehe. time neyh natra beli baju. bkenan, terus amik, try, terus beli. easy right? tak payah banyak songeh :)


myra | natra

leya | ayu

2 pict ats neyh time kteorg makan kat marrybrown. natra ada stud card MB, so kteorg makan just pay for rm5 dah kenyang. worth kan? berkkk~ opsss. tersendawa plakkk. hahaha.



hehe. comey pict neyh. neyh time lepas lepak kat cafe. kteorg baru lepass ada perjumpaan pasal gunung tahan tuh. yaa, kami dah macam siblingss. even bilik jauh jauh sekarang, tapi tetap setia bersama. haha. bff babes. *yg mane takde tuh, t kte snap ramai ramai okay? :)



opss~ sbenanye yg snap picc kteorg yang ats tadi tuh alip. so, dye takde dlm pict td. then aku letak lah pic neyh as a proven yang alip pun ada bersama kami. dah macam adik abang kan? haha. ayu ayu. mentang mentang sweater baruu. nak menanyang je keje, hahahahaha :))



the best pict for tonight ! hahaha. suke uh tgk pict neyh. semua comey. hehe. btw, buku yang aku pegang tuh dah jadi laki aku num 4. hehe. mane mane aku pergi mesti bawak dye. hehe. all the notes or important thing, aku akan tuliskan dalam tuh. nway, aku tgh tahan bau kedai lah time snapp pict neyh sebab org kiri kanan aku memakaiinya pun baju barunya pun. hahahaha. aku je yang tak mampu. *konon. hahahaha~



k laa. nak tidur lahh. ayu dah tutup lampu bagi signal dye nak tidur. aku pun dah saket pale. wifi pun slow gila. malas plak nak melayan wifi neyh. boleh berkicapp laptop aku neyh, dah la tak bsalah. haha. nyte :)

p/s~ esok after subuh, nak jogging, juwm? hehe :)

No comments:

Post a Comment