Sunday, June 5, 2011

alhamdullilah.

aku agak busy sikit dengan life aku yang tak seberape sekarang ni . aku lupa nak share dengan korang my result for last semester . yaa, its much better and alhamdullilah , aku betol betol kene tunaikan naza aku untuk berpuasa 3 hari . sebab apa ? tengok lah sendiri :)

*click for preview clearly

alhamdullilah, tercapai juga target aku . thnks for everyone that always beside me . mama abah , see , teruk macam mana pun anak mama abah neyh , at least i can make you smile right now . thnks for everything , sayang mama abah :) kawan kawan especially macek macek kepoh tuh , korang the best lah . susah senang dengan aku . thnks wei . kawan kawan yang lain banyak tolong aku time aku tengah bengap bendui , thnks wei . tuhan je boleh balas jasa korang . *mcm poyo je ayat ayat aku neyh
haha :)

No comments:

Post a Comment