Monday, June 6, 2011

i just want to smile. please?



firstly , thnks ayu , asna and amir . cause be with me when i need someone . ayu , thnks cause lend me your back *padahal selalunye ppl need shoulder right? haha . thnks a lot . memang aku agak puas nanges last night even macam tengah sakit hati lagi kan . thnks babe , sebab selalu dengar prob aku even aku tahu ko mcm nak tanak je denga . haha . then , for asna , thnks cause be with me again for this time . mase aku dengan jai pun ko banyak support aku . dari aku down , sampai aku kuat balik macam sekarang . thnks babe . for amir , even kite tak rapat mane , but sometimes actually leya rase comfort nak nyembang or story mory aka gossip ngan amir . haha . serious ! hehe . then , kawan yang lain , myra bolart natra , korang banyak support aku time aku dengan jai , aku down sangat sangat and korang nampak kan teruk mana aku down time aku dengan jai , but this time i hope i will be more stonger than last time sebab aku ada korang semue . aku takan lupe semue tuh . thnks babes :)

okay , sekarang , hati aku dah lega sikit , jiwa aku dah tenang sikit , kepala aku pun dah ringan sikit . yaa , semalam aku tak tahu kenapa aku send message pada kay and its bout 6 pages if im not mistaken . haha . aku dah geram sangat maybe sebab dye boleh main main cakap nak keluar dengan that girl . hati aku time tuh , kalau lah aku boleh tunjuk luka dye , rasenye dah bernanah kowt . eww~

amir , leya follow advice amir , ive already let him know bout all the things yang leya tak suka . at first , he was like 'wth? dah kenapa? kalau period pun , try control okay' .. seriously , memang leya tak expect yang dye akan respond mcm tuh actually . see , dye memang macam tak pernah kisah pasal i pun kan? *sigh

biar lah pasal msg tuh . malas nak fikir dah . btw tadi time class risk management , time break kejap , aku lepak luar lepak dengan bebudak neyh , then someone datang and tepuk bahu aku , aku pusing then tengok , it is him ! erghh .. gelabah jap . dye panggil aku ikut dye jap , and i just followed him without any ques . dalam hati aku its like , i miss you badly taw tak bangkek ! *sigh
kteorg just nyembang kosong , and suddenly he start the topic by asking me either i still mad at him . aku just geleng without any word . aku senyum je , malas nak banyak cakap lah . btw , aku tak tahu kenapa , this time , aku memang malas sangat dah nak banyak cakap . kalau aku terasa or so on , aku malas nak marah or lenting lebih lebih . lagipun , kteorg still baru kan ?

its already 2 days kteorg tak texting or call or jmpe nak menyembang lebih lebih . biar lah . masing masing need time kan ? yaa , i gives you time sayang . take your time . fikir masak masak . and one more thing , tadi aku nak post video kat wall kay , tapi tak boleh ! haha . dye dah private lah , dah tak boleh post kat wall dye . hehe , im not sure dye buat bende tuh ikhlas ke sebab sayang aku or dye dah malas nak gaduh dengan aku . ntah lah .. dye pun dah delete semue post that "girl" kat wall dye .

sayang .. awak ikhlas ke tak sebenanyer ? *sigh 

yaa , kalau lah dye baca semue entry aku kat blog neyh , ntah apa lah respond dye . but maybe one day dye akan tahu jugak , sebab dye dah banyak kali tnya pasal blog aku , tapi malas lah nak kasi . nanti aku nak mengadu kat sape? haha ;)

i hope there will be a better tomorrow for me then . amin :)


p/s ,
asna & amir , thnks for the entry and the advice . i appreciated them :)

2 comments:

  1. glad dapat bantu. erm, nampak macam dia caring jer.
    serious pun ada gak.

    good luck okay. amir taknak masuk campur dah. nanti jadi lain plak. hehe.

    ReplyDelete