Tuesday, June 7, 2011

i hope so.

setelah beberapa hari aku tak ngadap muka budak buah hati aku tuh , yaa , i admit i miss him alot . dye pun ada texting cakap yang he wanna meet me up badly . yaa , masing masing ego kan sebenanye ? *sigh
erm , semalam lepas lunch kat cafe , dye cakap nak jumpa kejap . then budak budak neyh dah balik , dye dtg kat aku , duduk sebelah aku and diam seribu bahasa . haha . yaa , ive tried to give him the sweetest smile, haha tapi dye tak bagi respond . memang sepanjang tuh dye memang tak nak senyum . aku pun tak tahu kenapa *sigh
then dye mintak aku sehelai kertas and he wrote this ..







maybe it looks simple , but it do gives me a meaning . yaa , dye tulis neyh semua , its like he wanna tell me what is inside his heart , tapi , aku saje buat tak faham . picture neyh pun macam tak clear je , sorry lah . sebab dye pakai pencil je kan . and one more ...




jam neyh sejak sejak kteorg gado neyh , aku lah yang pakai jam neyh . sebab aku rase gaduh , jauh mana pun aku dengan dye , kalau aku pakai jam dye neyh , aku rasa dye dekat dengan aku . padahal jam je pun kan? haha .  then , time aku jumpe dye , aku nak pulang kan balik jam neyh . then dye suroh aku amik jam neyh and before that he wrote something behind jam tuh , 'last love' . ouchh . im touched . thnks hun :')

malam pun kteorg keluar , and he kept repeating yang nanti aku nak tggl dye dah . bukan sayang , you'll always in my heart taw . find me at your heart as i find you . this time keluar , memang dye dah tak buat perangai , dye dah tak moody moody mcm biase . kalau aku tersilap cakap , dye tegur . yaa , thnks for that . kteorg pun ada discuss pasal that girl , tapi aku tak tahu nak explain macam mana . so , tak banyak lah yang aku cakap psl tuh . but i will one day hunn . and im sorry for everything .


sayang , just hold my hands no matter what happen . and i'll hold yours not only your hands but also your heart forever .

No comments:

Post a Comment