Tuesday, June 28, 2011

semua ada kat rumah. bukan senang bila dah besar besar ni nak jumpa semua. aku je takde. sedih rasaa. dulu ada 'dia' aku nak mengadu. nak share. tapi sekarang, hes not in a good mood. aku tanak ganggu dye sangat. aku nak bagi masa..

amiklah masa puas puas ye.. selagi org boleh senyum untuk awak, org senyum, kalau org dah letih nak senyum, org harap awak ada dengan saya untuk bagi saya semangat untuk senyum. hope soo..

yaa, miss home. sangat sangat. risau condition mama.. mama tak sihat, kalau jadi apa apa and im not there, mcm mane? *crying

rindu ipah.. mcm mne dia kat sana.. boleh bawak diri takk.. rindu time dulu dulu... masa semua ada kat rumah, bergaduh sebab bende kecik, sebab telur goreng, ayam kfc, lepas tuh abah marah, semua senyap, aku menangis. HAHA. apalahh.. hehe..

rindu semua. aku nak menangis. tapi tak tahu kat siapa..

ayu?
dia mesti buat tak tahu.

bolart?
dia pun ada banyak bende lagi nak fikir.

myra?
dia takan dengar punye.

natra?
hmm, ntah lahh..

aku tak nak bebankan sesiapa.. aku nak senyum. benda tak susah, aku senyum, just antara ikhlas tak ikhlas je... aku just nak life aku macam dulu, bangun pagi, ketawa, nak tidur, lena. tapi sekarang susah.

kenapa? maybe sebab banyak benda aku nak kene fikir..

aku teringin nak jadi macam ayu. kuat. macam mana pun masalah, semua tolak tepi. yang penting org senyum bila tengok kite senyum..

aku teringin nak jadi mcm bolart.. ada masalah dengan napie, tak amik pedulikan sangat sebab dye tahu lama lama dorang akan baik balik..

teringin nak jadi macam myra.. kalau gaduh dengan fifi, moody, tapi soang soang, tak kacau orang, but after a while, ketawa dye bukan main suke.. means dye tgh cari mood untuk lupakan masalah..

teringin nak jadi mcm natra.. pendam, but she know how to solve a problem actt walaupun dye tak sedarr..

tapi aku bukan dorang kan? aku still aku. aku diri aku.

apa ntah yang aku merepek nie.. semua dah mixed together.. haihh.. alia oi alia... bila fikir macam neyh, kepala sakit. nak tidur, tapi tak boleh. fikir apa pun tak tahu lahh.. haihhhhhh T.T

No comments:

Post a Comment