Thursday, June 30, 2011

time running fast.

tingat masa sem 1. semua muke mcm hape je. haha. semua tunjuk baguih. aku pun same. haha. nak pergi mana mana susah sebab takde transport. semua terkontang kanting.

sem 2, semua dah nampak okay sikit. dah nmpak sikit perangai perangai siapa yang boleh pakai tak boleh pakai. but still banyak gaduh. aku pun kena, kena setempek mulut kurang ajar. okay lah tu kan? kalau tak kenal, tak gaduh, tak rapat.. kan? hehe..eh eh, lupe plak, transport pun dah ada, tenggiling aku tuh, haha. biasalah, mula mula, semua benda rasa excited kan nak buat? merempit je keje, padahal takde license. haha..

sem 3,  semua dah seems much better.. kira time rapat lahh. semua rapat. lepak, makan, gaduh, bjalan, semua sekali. kalau boleh nak lepak kat depan rumah tuh sampai tak nak masuk rumah dah. haha. biaselah.. tgh rapat kan :D

sem4, dah malas nak merempit and harapkan org lain bagi tumpang. haha. pemalas and teruk kan aku neyh? haha.. semua dah nampak semua dah start renggang. sebab apa? sebab masuk campus baru. stay hostel, semua berpecah, semua dah sombong, semua dah nampak orang lain lagi bagus dari kawan baik sendri, semua dah ada benda lain nak buat dari lepak mcm depan rumah masa dulu dulu. kan?

sem5.. belum lagi. and masih menunggu. what kind of ragam plak kan? tapi cepat je masa jalan. rasa macam last week je baru orientasi. kene rushing settle borang mara. jalan kaki pergi makan kat blakang esso. nak tegur tegur dengan budak class pun malu malu lagi. nak kentut time lepak pun segan, tebal muka lagi.. haha.

sekarang semua dah macam adik beradik. bertepuk tampa pun dah takde masalah, merajuk pun tak lama, kasar macam mana pun mesti senyum balik *tp ada limit lah, problem pun dah tak malu nak sharing sesame. yaa, lepas dua tahun kan?

tapi dah tak lama, aku akan tinggal dorang, aku akan tinggal campus, aku akan tinggal semua memories aku kat sini tak kisah lah pahit ke manis ke masin, and it will be damn tough!

but all those things will always kept in my heart forever. thnks kawan kawan sebab bagi aku banyak kenangan, bagi aku belajar jadi orang, bagi aku kenal siapa kawan siapa lawan and paling penting support aku bila time aku down. thnkss alot..

~mood ntah pape sebab teringat macam macam memories yg penah jadi time study kat mitec neyh T.T

No comments:

Post a Comment