Friday, January 28, 2011

gud luck ayu & bolart syg ;)

finally wifi kat hostel dah boleh pakai. baru smlm je aku cakap pasal wifi kat hostel ntah bile boleh pakai. then hari ni dah boleh pakai. dari siang sampai sekarang lah aku mengadap binatang neyh. takde keje lah katekan. haha. busan nak mati. even boleh online pun mcm tak effect anything, busan still stuck dalam otak aku, asgmnt pun tak jalan, nak dwload movie pun dah takde mood, nak tgk drama pun dah takde mood. haiya, paseipa mcm neyh tak tawla. nak kene balik tpg dulu kowt amek mood. jumpa mama abah, eman ipah azwan semua dulu. haa, tbe tbe nak mencelah bnde laen boleh tak? aku tingat psl td mase dah habis class. hujan lebat, then aku nak redah lah hujan, aku tutup muka aku dengan fail, konon takut kene make up lah muke nye t, alih alih mase berlari tuh aku tak sedar ada peti paip bomba depan aku, budak budak neyh dah jerit cakap pasal bnde tuh tapi aku tanak denga, last last berlaga lah aku dengan peti merah tuh. dah la besarr alam. ketawa mcm celaka dorang neyh kat aku. haha. sial je. tak mcm bapak malu plak aku nak cover. HAHAHAHA ;))) bongok kan aku neyh. tutup muka bagai nak rak, last last sndri yg kene. hahahaha. ngeng~
olryte, back to the main thing, td tuh just iklan sebentar. haha. handphone aku mmg dah tak function langsung lah sekarang, igt nak buat lelongan lahh phone aku dua bijik neyh. tak pakai phone pon okay what. ngompol rilex je, asal aku ta boleh hak? hahahaha. bangkek je. cite mcm betol je tanak pakai phone. kahkahkahh. kencing kuat. btw, hari neyh bertambah tambah lagi asgmnt aku, && majority asgmnt aku semua group. kdg kdg buat kerja dalam group mmg lah best sbb kita boleh improve cara kita communicate ngan orang, but sometimes, tak best sbb certain org tak suka bagi fully cooperation maybe sbb dorang tak reti or dorang mmg tak suka bergaul ngan masyarakat. haha. ntahlahh. answer ad pada dorang kan. and its nothing pon nak kene ngene ngan aku. biarlahh mereka.

p/s~ ayu & bolart pun dh start ber blog. gud luck utk mereka. aja aja fighting ! ;)

No comments:

Post a Comment